Programul ERP (Enterprise Resource Planning) – RECIF este un sistem software complex multi-modular care integreaza procesele economice ale intreprinderii cu scopul optimizarii eficientei acestora. Din punct de vedere al functionalitatii, un software ERP acopera domenii de interes ale afacerii:
- Planificarea productiei
- Gestiunea achizitiilor
- Gestiunea stocurilor
- Interactiunea cu furnizorii
- Gestiunea relatiilor cu clientii
- Urmarirea comenzilor
- Gestiunea financiara
- Gestiuna resurselor umane
Pornind de la premise ca intregul este mai mult decat suma platilor, un ERP realizeaza integrarea si sincronizarea functiilor intreprinderii. Este un excelent mijloc de integrare si ordonare a informatiei, fluidizand schimbul de date intre departamente.
Schimburile tot mai rapide de mediul de afaceri si cresterea in complezitate a activitatilor din cadrul unei companii necesita o adaptare permanenta, intr-un ritm alert, care adeseori pune la incercare capacitatile de efort si analiza ale factorului uman.
Sistemele ERP (Enterprise Resource Planning) au fost create ca solutie la aceste provocari, fiind capabile sa promoveze un volum mare de date si informatii in scopul optimizarii si eficientizarii.
Un sistem integrat de tip ERP prezinta numeroase avantaje precum:
- mentinerea la zi a relatiilor cu clientii si furnizorii
- reducerea costurilor produtiei si stocurilor
- planificarea integral a resurselor intreprinderii
- imbunatatirea globala a productivitatii
- maximizarea profitului, prin flexibilitate si reactivitate sporita la cerintele pietei
Justificarea investitiei intr-un sistem integrat de tip ERP consta in:
- Eficientizarea intreprinderii
- Standardizarea proceselor economice
- Eliminarea insulelor informationale
- Modularitate si arhitectura deschisa, care faciliteaza adoptarea tehnologiilor viitoare
Talmann Conputer Consulting va ofera un sistem informatic modular (RECIF) ce permite tinerea evidentelor intregii activitati a firmei dumneavostra.
Va oferim urmatoarele module:
- Evidenta si gestiunea ofertelor de produse
- Evidenta si gestiunea comenzilor catre furnizori
- Intretinerea catalogului de produse
- O baza de date a clientilor cu datele lor
- Gestiunea stocurilor de materiale, fise de produs
- Generarea automata a facturilor, avizelor de expeditie si chitantelor emise
- Evidenta si gestiunea facturilor furnizori / client, fise, furnizori / clienti, lei si valuta
- Gestiunea vanzarilor pe agenti de vanzare
- Evidenta personalului si salarii
- Urmarirea decontarilor cu salariatii
- Situatia financiara, urmarirea incasarilor si platilor (lei, valuta), registrul de casa
- Evidenta mijloacelor fice, calculul amortizarilor
- Generarea automata a balantei contabile si bilant contabil (din informatiile preluate din celelalte module)
In felul acesta se realizeaza analiza informationala a societatii dumneavoastra, modulele noastre se por adapta in functie de conditiile specific utilizatorului. Realizam sistemul informatic complet, numai cu modulele solicitate de dumneavostra, sau generam noi module, la cheie.
Informatiile se introduc o singura data intr-un modul si se preiau automat in tot sistemul infromatic.
Sistemul infromatic poate lucra pe un calculator sau pe retele de calculatoare cu legaturi pe internet (puncte de lucru cu centralizare automate). Bazele de date sunt de tip Access, SQL.
Pentru sistemul informatic va invitam sa completati formularul de contact sau sa ne trimiteti un email la recif@aplicatii-soft-web-ro